• Wpisów:51
  • Średnio co: 24 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 15:03
  • Licznik odwiedzin:1 807 / 1249 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Macie już chłopaka ? ) ile jesteście już razem ?
Ja niestety nie mam no ale cóż....

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
który zestaw najlepszy ?
 

 
cudna stylizacja <33
na ile oceniacie w skali 0-6 ?
oceniamy fryzure ubiór i pomysł na zdjęcie
 

 
bardzo podobaja mi się włosy ombre D też bym chciała takie miec ale nie mogę
Te tez są ładne:
 

 
no właśnie D ogarnij to D
 

 
co dzisiaj robiliście ?? D i co macie zamiar zrobić ? D
Ja byłam dzisiaj w kościele D. Potem poszłam do lidla po cappuccino D i teraz właśnie sobie pije d
a później ide z siostrą do galeri P
Jutro szkoła nie chce
 

 
hejka <33 mam pytanie D
co byście zmieniły w moim blogu ??
Będę wdzięczna na odpowiedź *
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
mam kolejne pytanie d
wiecie jak zmienic wyglad pingera ?
  • awatar Forsycja44: Masz wejść w ustawienia i tam coś powinno pisać, ale co to nie jestem pewna. Zapraszam do mnie!
  • awatar Chupa-Chups_Poczuj-Smak-Mych-Ustღ: Musisz cos wpisac w "wlasne style" w ustawieniach w wyglądzie minibloga. Ale co konkretne tam trzeba wpisac to juz nw. Sama cchciałam zmienic wyglad ale jak czytalam instrukcje to nic a nic nie zrozumialam ;D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
mam pytanko do was
jak zmienia sie wygląd kursora myszki ? D
 

 
ok spadam P
dobranoc <333
 

 
słodko <33

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
który kolor najładniejszy ? * a który najbrzydszy? oceniamy w skali 0-5

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
już niedługo koniec wakacji:/ masakra.
Jakies plany na ostatni dzień wolnego ?
na ile oceniacie w skali 0-6 ?
 

 
hej co tam u was ? *
która godzinka?
co robiliście dzisiaj ? *
a o to stylizacja:
Na ile oceniacie w skali 0-6 ? P oceniamy włosy figure ubiór i pomysł na zdjęcie *
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
przepraszam ze tak krótko byłam. Postaram sie jutro nadrobic te blogi. Więc nie martwcie sie D Ale musze dzielić sie z moją siostrą komputerem dorano <33 wejde jutro
 

 
co porabiacie? P
byliście gdzieś dziś ? : ja byłam ze znajomymi na osiedlu. Przyszłam około 18:30
na ile oceniacie w skali 0-6 ?
 

 
Stylizacja <33

na ile oceniacie w skali 0-6 ?

 

 
hej przepraszam że mnie długo nie było ale nie miałam czasu * postaram sie nadrobic
a co ta u was ciekawego ?
jak tam minął dzień ?
 

 
stylizacja
na ile wam sie podoba w skali 0-6 ?
oceniamy twarz, włosy i ubiór
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
hej co tam u was ?
co porabiacie ?
jak pogoda ?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Na dzisiaj to juz moj ostatni wpis.
Dobranoc kolorowych snow.
www.tapety.57.pl%29.jpg" rel="gallery[22401162]" class="imgs gallery lightbox" -img-idx="0" href="http://b1.pinger.pl/4cffffcab75d16353d88a69cff595b54/509_(www.tapety.57.pl).jpg"> 509_%28<a href=www.tapety.57.pl%29.jpg" class="gallery full" src="http://b1.pinger.pl/c494662a0175113232cb2f3492817851/509_(www.tapety.57.pl).jpg">
 

 
szczęście się nie kończy ono ulega zmianom.

 

 

Pierdol to. Nie bądź dziewczyną, która potrzebuje mężczyzn. Bądź dziewczyną, której potrzebują mężczyźni.

 

 
Dancehall mój świat <33